Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, March 13, 2012

kecewe wehh dgan perangai korg :')


E :
" salam , wawa ? sorry ganggu malam-2 , E just nk mintak tolg , wawa boleh layan N lebih dari kawan ? dah 2 hari dye asek ckap pasal wawa , E rase mcam E tk bagi keistimewaan tok N , wawa ? E mintak tolg , sebagai kwan baik E , tk ape kalau tk in relationship , tp just rapat and layan N . please wawa , tq "
( 01:57 am )

N : 
" wawa sorry ganggu . E bagi msg ape kt kau ? "
( 02:06 am )




pagi-2 text aku sebab nk ckap mcam tuh jehh ? E kalau kau fikir yg kite nih kwan baik , kau tkkn mintak tolg aku mcam tuh . sorry secare jujur memg aku tk boleh nk tolg kau . aku tersentap bile bace text kau . dah lah aku baru bangon tido -.- okey aku tahu hari tuh kau nampak aku tumpang N kn ? aku dah minta maaf kt kau tapi kenape kau gelar kn aku dgan " perempuan " sedang kn selalu kau gelar kn aku dgan " wawa " dkat N ? B dengar pon tersentap lah wehh . ape yg aku fikir kn sekrang nih , aku dah tk boleh nk jadi kwan kau lagi . aku fikir kite patut putus kwan jeh lagi bagos wehh . kau buat aku mcam nih ? aku dah tk tahan lagi dgan perangai kau nih E . sumpah tk tahan dah .

N , aku tk tahu lah kenape kau buat E mcam nih ? ape motif kau ckap pasal aku kt E ? wehh tolg lah . kalau kau tk buat mcam nih , aku tkkan dapt gelaran " perempuan " time E maki kau . yeahh memg aku perempuan , tapi bile dah gune kn perketaan tuh mcam aku nih hina kau tahu tk ? aku tk boleh nk buat ape sekrang sebab aku tkde tempat nk mengadu . B pun jauh , esok baru aku jumpe dye . aku sendiri text B yg aku rese mcam nk putus kwan dgan korg . sebab aku tk tahan dgan perangai korg nih . tolg lahh jgan buat aku mcam nih . jgan buat sampai aku nk putus kwan dgan korg . and tolg lah N , stop text aku memanjang . mulai hari nih aku tkkan layan kau lagi .


sekarang aku hanya mampu bersabar jeh wehh , tolg . stop lah .

tkde siape yg faham perasaan aku sekarang bile kene mcam nih . aku terase hina E bile kau buat aku mcam nih .


aku kecewe dgan perangai korg , terima kasih :')

No comments:

Post a Comment