Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, February 22, 2012


okey , sumpah hari nih sakit hati gile
ade lah si GEMOK dalam kelas nih cari pasal -.-

bodoh punye GEMOK , jgan kau ingat kau besar aku takot lah dgan kau . tolong okey sikit pon tk takut . kau tuh bajet jeh lebih . kau tuh dah lah orang yg suke buat cerita . betul tk ? kau suke buruk-2 kn abang aku , buruk-2 kn adik aku kn ? hak alahhh , please okey gemok satu pon aku tk percaye ape yg kau cerita kt aku . sebab , abang aku pernah ckap " jgan pernah dengar ckap F sebab dye tuh suke buat cerita " and abang aku pernah ckap " kakak , kalau kau dekat dgan F kau tkde rase ade bau something yg tk menyenang kn tk ? " haa secara jujur nye lah kn GEMOK memg ade bau . tuh lah tadi kt kelas aku ckap " kalau kau tknk duduk kt situ , kau duduk lah kt tong sampah sana . sesuai dgan kau :) " yeahh memang sesuai untuk kau :) hahaha sakit hati kn ? yes , mcam tuh lah aku rase bile kau cari pasal dgan aku . please okey . cuci badan kau tuh dulu gune sabun and gune berus sabut . biar bersih sikit , okey ? hahaha sorry kalau aku lebih-2 . tapi kau tuh lagi lebih GEMOK :) 


Terima Kasih :) 

No comments:

Post a Comment