Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, April 28, 2012

C : O : S

okey lame dah tk update blog kn . hmm yeke ? hahaha


actually kn , hmm setiap kali aku online first aku buat mesti search name dye :) tk tahu kenape . setiap kali aku update status dye mesti LIKE xD tapi aku tk berani nk tegur dye . awal-2 add dulu ade lah tegur . lagi pon dye tuh kawan lame sekolah agama dulu . hmm , ape boleh buat . nk tegur takut nanti ade orang marah pulak kn ? hehehe tkpe lah . biarlah aku pendam jeh perasaan tuh cehhwahh hahaha .


okey nk ckap pasal hari selasa , aku dah selesai kn oral aku . hahah okey sekarang dah selamat .
tapi time buat oral memg lah tergagap-2 sebab aku agak takut kn . tk pernah pon buat oral , hehehe . cikgu tanye soalan pon tergagap-2 aku nk jawab hahaha xD  okey memalu kn -.-


sekarang nih dah 1 TAHUN 2 BULAN 3 HARI aku single .
ehh tibe-2 ckap pasal single pulak kn . okey wawa cacat hahah xD
actually tktahu dah nk ckap ape lagi .
tkpe lah malas nk merepek lagi .

byee , selamat malam :)

No comments:

Post a Comment