Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, June 21, 2011

--'

him : thanx wa bagi ucapan yang bagos ( pelik --' )

me : ape kau merepek ? ( annoying gile )

him : ape cer ni dalam wall ? kate nk baik kan ? ( tergelak sendiri )

me : okey lah . aku mintak maaf lah pasal wall tuh . yang aku tk puas hati sekarang kenapa setiap kali ***** dengan kwan dye nampak aku nk pandang pandangg aku lain mcam ? aku pelik lah , aku ade ke pandang dye mcam mane dye pandang aku ? aku tktahu lah kn ape dye nk ckap kt kwan dye psal aku . aku tengok setiap kali kwan dye nampak aku mcam tk puas hati jeh dgan aku . aku bukan nk mereka cerita , aku ckap bende yg betul . kau ckap lah kt ***** tuh ,tkyah nk risau sangat lah . aku tkkn kcau kau lagi . ( menaip sambil menitis kn air mata :'( )

him : hmm , aku tk kisah . kite kwan kn ( OMAIGODD ! lagi bertambah titisan air mata ) tapi jgan lah tulis mcam tuh . klau aku pon tk puas hati ( haa , tahu pon . aku lagi sakit hati + merana lah bodoh ! ) nanti aku ckap lah kt ***** ( err , perasaan membenci mula timbul )

*ade banyak lagi sebenarnya , cuma malas nk menaip .
 ( padahal sakit hati bukan nye malas ) haha !


okey blah blah blah . err ! menyampah betul . ehh , kau ingat aku nk sangat ke dgan si kembang ( bukan nama sebenar ) kau tuh haa ? tolong lah , aku dah tknk kt dye lah wehh . please lah , ckap kt kwan kwan kau yg muka mcam jamban tk siap tuh . tkyah nk cari psal sangat lah dgan aku . aku hormat korang sebab korang tuh lebih tua dari aku . so , tkyah lah buat aku rase mcam malas nk hormat kt korang . okey :) ? ( ! )

sekian , TERIMA KASIH .

No comments:

Post a Comment